هاناهانا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

کنجد مامان بیا منتظرتیما

سلام دختر گلم

1392/8/29 21:34
نویسنده : مامان آرزو
168 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام جون من.خوبی؟جات خوبه؟البته میدونم که جات تنگه آخه دختر گلم بزرگ شده و اون تو جا واست کمه.

هانا جونم دیروز شنیدم نی نی یکی از دوستای نزدیکم مشکوک به سندروم دان هستش.الهی من از دیروز خیلی ناراحتم.آخه نی نیش 20 هفتس.

نمیدونم چیکار میخوان بکنن.منتظر جواب آز آمینوسنتز هستن.فرشته کوچولو من شما واسش دعا کن که سالم باشه.آخه نی نی اولشونه.

مامانم شما مواظب خودت باس.مامانی یکشنبه نوبت دکتر دارم.

دختری من و عمه جون دیشب رفتیم بقیه خریداتو انجام دادیم.مامانی برم خونه عکس میگیرم میذارم تو وبلاگت گل مامان.

بابایی دو روزی ازمون دور بود امشب اومده بابایی دلش داشت پر میکشید واست.

گلم منو بابایی عاشقونه منتظر اومدنتیم.

بوسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نی نی کوچولو
29 آبان 92 22:44
سلام مامانی امیدوارم حال هر دو تون خوب باشهمنم مثل شما یه نی نی تو دلم دارم که 1 ماه بعد دخملی شما به امید خدا دنیا میاد.وبلاگ شمارو دیدم خوشحال میشم شما هم از وبلاگ ما بازدید کنیدنی نی کوچولوhttp://tahaemdadi2014yahoo.com
مامان نی نی کوچولو
29 آبان 92 22:52
سلام مامانی امیدوارم که حال هر دوتاتون خوب باشه.وبلاگ قشنگ تونو دیدم خوشم اومدمنم مثل شما یه نی نی تو دلم دارم خوشحال میشم از وبلاگ ما هم دیدن کنید.امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیمنی نی کوچولو
رخساره
17 آذر 92 13:09
سلام عزیزم دیگه داره روزایه انتظار تموم میشه کم مونده ایشاله که بقیش هم به سلامتی بگذرونین و هانا جون صحیح و سالم بیاد بغلتون مواظب خودتون باشید