هاناهانا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

کنجد مامان بیا منتظرتیما

ماه ده

1393/7/22 19:35
نویسنده : مامان آرزو
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مامان.خوبی؟

دختر من دومین مرواریدت هم در اومد.اونم تو تاریخ 93.07.17

تو تاریخ 93.07.21 کاملا چهار دستو پا رفتی و دیوارو گرفتی رو پا خودت واستادی.خیلی شیطون شدی هانا جون.واسه همینه که مامان وقت نمیکنم بیام واست بنویسم

.کل خونه رو سینه خیز و چهار دستو پا میری.

خیلی لاغر شدی واسه دندون.شبا تو خواب

گریه میکنی فدات شم.دندون بالایی هم نیش زده نزدیکه در بیاد.

من و بابا عاشقتیم.همه زندگی مایی.بوسمحبت

بالاخره تونستیم کلیپس بذاریم رو موهای ابریشمیت

کنسرت پاشایی

عشق من با چشای زیبا

من عاشقتم

جونم کلیپس

ها و آروین در روز اول مدرسه

پسندها (1)

نظرات (2)

نی نی عکس
22 مهر 93 20:02
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم http://www.niniaxs.ir/.
عاطی مامان آوینا
30 مهر 93 14:30
سلام به روی ماهت هانا جونم.بزرگ شدی خانم شدی هزار ماشاالله.افرین که دیگه قراره به زودی بدو بدو کنی.دندونتم مبارک کوچولو.حسابی لابد مامانی رو گاز میگیری؟ اوینا که من رو فقط گاز می گیره... مامانش بچه ها وقتی بزرگتر میشن بازیگوش تر هم می شن که غذاشون کم میشه و کالری زیادی میسوزونن منم واسه وزن اوینا خیلی غصه می خوردم که دکترش گفت طبیعیه و نگران نباشم.تو هم نگران نباش عزیزم و کالری غذاش رو با کره و خامه بالا ببر.