هاناهانا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

کنجد مامان بیا منتظرتیما

اینم یه سری عکس جدید

1393/1/11 11:53
نویسنده : مامان آرزو
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هانا جونم.مامانو ببخش که نمیام واست بنویسم.واقعا وقت نمیذاری واسم شیطون خانوم.27 اسفند وزنت 6 کیلو بود عشقم.تازه مامانی 8 فروردین آیهان خاله هاله دنیا اومد.دوست دارم بوس

این عکسو روزی که رفتیم خونه باغ ازت گرفتیم.

این تل رو هم مامان واست درست کردم

اینم هانا چشم آبی من

با بابایی شام رفتیم بیرون

دختر زیبا من

انقد لج کردی با کالسکه آوردمت تو حیاط

5 دقیقه بعدش خوابیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
11 فروردین 93 12:54
بوی باران ; بوی سبزه ; بوی خاک شاخه های شسته ; باران خورده ; پاک آسمان آبی و ابر سفید , برگهای سبز بید عطر نرگس , رقص باد نغمه شوق پرستوهای شاد خلوت گرم کبوترهای مست نرم نرمک می رسد اینک بهار خوش به حال روزگار سلام سال نوتون مبارک . انشاأ.. سال خوبی داشته باشین . وبلاگ جالبی دارین خدا گل زیبای زندگی تان را حفظ کند انشاأ.. .