هاناهانا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

کنجد مامان بیا منتظرتیما

سلام عشقم

1392/8/18 16:28
نویسنده : مامان آرزو
167 بازدید
اشتراک گذاری

هانا مامان سلام.خوبی دختر گلم؟

اوضاع اون تو در چه حاله؟

دختر گلم بزرگ شدی جات تنگ شده آخه الان 32 هفته شده که تو دلمی مامان کلی شرمندتم.قول میدم وقتی اومدی تو بغلم جبران کنم واست عزیزم.

عزیزم دلم برات تنگ شده خیلی وقته ندیدمت.فردا نوبت دکتر دارم.احتمالا فردا مشخص میشه که شما کی میای پیش منو باباجون.

منم میتونم کارامو انجام بدم.لباساتو بشورم و اتو کنم تختتو باز کنم و یه سری کار باقیمونده دیگه.

از الان دلم واسه تکون خوردنات چرخشات تنگ میشه.گاهی همچین خودتو کش میاری حس میکنم الانه که شکمم پاره بشه و کلی دردم میاد شیطونم.

هانا جون مامانی خیلی ورم کردم اما این ماه که تغذیمو کنترل کردم وزن اضافه نکردم.

مامانم ببخش منو خیلی وقته که به وبلاگت سر نزده بودم.قول میدم تکرار نشه.

مواظب خودت باش گلم.

بوسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کاکل زری یا ناز پریییی
21 آبان 92 16:08
چیزی نمونده مسافر کوچولو از راه برسهههههه .انشاالله سالم بارتو زمین بزاری عزیزم