هاناهانا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

کنجد مامان بیا منتظرتیما

سلام هانا جون مامان

1392/4/31 22:33
نویسنده : مامان آرزو
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل مامان.خوبی؟امروز دیدمت دلتنگیم رفع شد.

آخی یه لحظه امروز آقا دکتر داشت تو رو بهم نشون میداد شما دستاتو آوردی بالا سرتو خاروندی بعد آوردی پایین.یه بارم واسم انگار دست تکون میدادی.

انقد تکون میخوردی ولی با پای بسته.مامانی مجبور شدم برم یه آبمیوه شیرین بخورم اونوقت بود که پاهاتو باز کردی آقا دکتر گفت به احتمال 90 درصد دخملیییییییییییییییییییی کاملا مطمئن بود.هورااااااااااااااااااااا .

اومدم بیرون اس دادم بابایی که هوای دخملتو خیلی باید نگه داری دیدم بابایی اس داده جواب جنسیت هرچی باشه ناراحت نشو فقط سالم باشه واسمون کافیه.تا اس من به دستش رسید جواب داد فدای دخمل خودم بشم من.بابایی خیلی خوشحال شد.عمه سحرم خیلی خیلی خوشحال بود مامان بابایی هم گریه کرد از خوشحالی.

مامانی واست یه کفش باله خریدم یه کلاه صورتی با یه کتاب واسه تو حمومت.یه موش کوکی هم خریدم با یه جفت جوراب.ولی من عاشق اون کفش باله صورتی هستم.

مامانی برم استراحت کنم.شمام استراحت کن قربونت برم.بوسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سولماز
1 مرداد 92 21:03
ایشالا که صحیح و سلامت بدنیا میاد هانا خانمی مبارکش باشه به سلامتی استفاده کنه ازشون
سلام خوبی آلبوم خاطرات برای کوچولوتون می خواهید
1 مرداد 92 21:22
جامع ترين آلبوم خاطرات کودکي و نوزادان از مشخصات اين آلبوم منحصر به فرد شما مي توانيدخاطرات کودک دلبند خود را لحظه به لحظه ثبت نماييد از مشخصه هاي اين آلبوم ميتوان به شجره نامه پدر و مادر-محل عکس سونوگرافي-جشن سيسموني و هدايا-محل قرار دادن گواهي ولادت نوزاد-جشن نام گذاري-جدول قيمت ها در زمان تولد کودک--جدول واکسيناسيون کودک-تاريخچه درآمدن دندانها- آلبوم عکس و .... اشاره کرد ابعاد آلبوم30*22سانتي متر-وزن 840گرم- تعداد صفحات 72صفحه خاطرات و 7 صفحه آلبوم عکس با طراحي کاملا جديد ميباشد لطفا جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاهده محصولات ديگر شرکت به تک به سايت www.albomekhaterat.blogfa.com مراجعه بفرماييد
خاله سحر
19 مهر 92 13:13
سلام.ممنون که اومدی به وبلاگ دختری سر زدی.اون که بعلهههههههههه