هاناهانا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

کنجد مامان بیا منتظرتیما

مامان سلام عشقم

1392/4/24 19:43
نویسنده : مامان آرزو
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم.خوبی عشق مامان؟

مامانی دلم واست خیلی تنگ شده دوس دارم گریه کنم اما واسه شما جلو خودمو میگیرم تا شما اذیت نشی نفسم.

دو روز دیگه نوبت دکتر دارم ببینم خانم دکتر سونو میکنه من شما رو ببینم شاید از دلتنگیم کم شه تازه الان میشه فهمید شما دخملی یا پسر.

تازه مامانی شما اگه تو همون  تاریخی که خانوم دکتر زده واسه زایمان بیای تو بغلم 5 ماه و 13 روز مونده تا اون روز.من خیلی دوس دارم زود زود زود بگذره.

بابایی امروز اومد پیشمون.دلم واسش تنگیده بود.

کارای خونه هم داره تموم میشه.کابینت نصب شده کارای برقم تمومه.

حالا شمام برو استراحت کن.مواظب خودت باش.من و بابایی عاشقانه منتظرتیم عشقم بوووووووووووووووسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیررضا
24 تیر 92 19:52
سلام خانومی ایشالله که سالم و سرحال باشین و نی نی تون هرچی باشه فقط سالم باشه عزیزم پیش ماهم بیاید خوشحال میشم.